zondag 13 maart 2011

Gisteren in de Vlaamse Ardennen



Gisteren zijn we gaan wandelen in de mooie Vlaamse Ardennen, we moesten de geplande forum wandeling gaan voorbereiden en het mooie weer nodigde ons dus uit om deze proefwandeling te gaan doen. Een wandeling van 7 km. voor ervaren wandelaars met hele mooie vergezichten, fijne stukjes natuur, pitoreske dorpjes enz....Wil je graag met ons meewandelen? En heb je een beagle ( een voorwaarde om mee te wandelen ) meld je dan aan op ons forum :http://beagleforum.the-talk.net/
En ga naar BBB wandelingen.



2 opmerkingen:

MoirArt zei

Hoi Els !

Mooie plaatjes van de wandeling zeg ! Ik heb nu pas je blog ontdekt, ik ga hem gauw even op mijn gemak lezen en bekijken, erg leuk om Miss Teagan weer te zien, ik laat gauw weer van me horen, tot snel !

Lieve groetjes van Moira

Shahna en Bartje zei

Jammer dat ik jullie forum en mijn meisje pas later ontdekte. Leek me leuk om lekker mee te struinen door de Ardennen.
Overmorgen kan ik de 'schade' inhalen. Heb er superzin in, al zijn het dan niet de Ardennen.
Eindelijk Teagan knuffelen en jou eens in persoon ontmoeten. Jeujjj...